فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی تربیتی مجموعه فرهنگ بهتر؛ ذکری، رایت، ای‌هدی، مسجدنما، تدبر، کتاب بهتر و...

پیشنیه تحقیقات مسجد


پیشنیه تحقیقات مسجد

۱۰۷ صفحه، فایل وورد
گذشته چراغ راه آینده است. توجه به آثار علمی پژوهشگران در گذشته، به معنای تکریم پژوهش و فعالان عرصه علمی است. توجه به نتایج پژوهش‌های پیشین و بهره‌مندی از تلخ و شیرین تجربیات آن‌ها موضوع دیگری است که لزوم دقت نظر در ثبت پیشینه تحقیقاتی را می‌رساند. اثر حاضر گزارش گردآوری پیشنیه تحقیقات حوزه مسجد در زمینه‌های گوناگونی است که به همت جمعی از پژوهشگران انجام شده است.

این گردآوری با استفاده از منابع معتبر علمی نمایه‌شده و نیز آثار مفیدی که معمولاًدر این سامانه‌ها نمایه نمی‌شوند، انجام شده است.

گردآوری حاضر محدود به مقالات خاص مجلات مصوب علمی و پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشگاهی نیست. بلکه برخی مقالات مفید و کتاب‌هایی که پژوهشگران آن‌ها را حاوی اطلاعات مفید و کاربردی دانسته‌اند، ثبت و ضبط شده‌اند.

در ارائه گزارش از پیشینه آثار مرتبط، ثبت عنوان دقیق اثر، نام کامل همه نویسندگان، طرح مسئله، روش، یافته‌های کلی و یافته‌های خاص نسبت به موضوع گردآوری حاضر مطمح نظر بوده است. اطلاعات کتابشناسی در پایان اثر به طور جداگانه در دسترس است.

در تنظیم این گزارش حسب موارد، ویراستاری حداقلی صورت گرفته است و اصلاح برخی اشتباهات نگارشی مدنظر بوده است.

در برخی موارد به منظور جلوگیری از شکسته شدن متن، معادل‌های انگلیسی مورد نیاز به شکل پاورقی‌ به انتهای صفحه انتقال داده شده‌اند.

جا دارد از زحمات کلیه کسانی که در تدوین این اثر زحمت کشیدند، برادران ارجمند محمدامین بهزادنسب، سعید تهرانی‌پویا، بشیر خالقی‌پور، محمدحسین شاه‌آبادی، حمید درویشی شاهکلائی، مجیدرضا فیضیان، حمیدرضا قنبریان گوارشکی، سینا عصاره‌نژاد و به ویژه مصطفی کوچک‌زایی تقدیر و تشکر کنم.

گزارش حاضر خالی از اشکال نیست. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادهای شما هستیم.


مبلغ واقعی 20,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 517

برچسب های مهم

فرهنگ بهتر؛ تقاطع بزرگراه شهید باقری و رسالت- مجتمع شهید اسداللهی، طبقه پنجم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما